NLEnergie reclame met Johan Derksen nu te zien

De Nederlandse Energie Maatschappij (NLEnergie) is er na Maurice de Hond, Natasja Froger en Frans Bauer opnieuw in geslaagd een spraakmakend gezicht aan haar organisatie te verbinden. Het is nu de beurt aan Johan Derksen om energieconsumerend Nederland wakker te schudden. In de energiesector worden consumenten die nog nooit zijn overgestapt ‘slapers’ genoemd, aldus de Nederlandse Energie Maatschappij. De bedoeling is dat Johan Derksen ze dit, met de nodige zelfspot, gaat vertellen.

Harald Swinkels, directeur en medeoprichter van de Nederlandse Energie Maatschappij, zegt: “We zijn enorm blij dat we Johan Derksen als nieuwe BN’er in onze campagnes hebben. Uit ervaring blijkt dat onze campagnes met BN’ers het meest succesvol waren. Daarnaast staan juist deze campagnes in het collectieve geheugen gegrift, Johan Derksen past goed bij onze organisatie omdat hij net als wij ‘anti-establishment’ is. We hebben hem vlak vóór het winnen van de Televizierring benaderd.”.

Zelf controleren of u geen ‘slaper’ bent en of de Nederlandse Energie Maatschappij (NLEnergie, NLE, NEM) ook in uw geval goedkoper is, maak eens een energiekosten vergelijking.